راهنمای خرید ژنراتور

نوآوران برق پارسیان

نوآوران برق پارسیان

جدیدترین اخبار و مقالات

آخرین دیدگاه‌ها

    به اشتراک بگذارید

    خرید ژنراتور می تواند یکی از چالش برانگیزترین مواردی باشد که با آن مواجه می شود. در پروسه خرید سوالات زیادی برای هر فرد به وجود می آید. در خرید ژنراتور نکات خاص پنهان است که با دانستن آن می توانید انتخاب مطمئن تر داشته باشید.

    در این مقاله سعی داریم با سوالات شما هنگام خرید پاسخ بدهیم و یک راهنمای خوب برای خرید دیژل ژنراتور در اختیار شما بگذاریم.

    انتخاب نوع سوخت در خرید ژنراتور

    انتخاب نوع سوخت مصرفی در ژنراتور بسیار مهم است. باید دقت کنید ژنراتوری را خریداری کنید که امکان دسترسی به سوخت آن برای شما فراهم باشد. از طرفی قیمت سوخت مصرفی بر هزینه های شما در آینده تاثیرگزار است.

    محاسبه مقدار مصرف برق

    در کنار  نکاتی که در بالا ذکر شد، برآورد مقدار مصرف برق برای پروژه و یا کارگاه که ژنراتور در آن مستقر می شود، مبا محاسبه ضربه احتمالی در سیستم (در دستگاه‌های مصرفی که در شروع کار برق زیادی نیاز دارند.) نکته دیگری است که برای انتخاب درست، نیاز به آنها خواهیم داشت.

    ژنراتور گازی یا خرید دیزل ژنراتور

    پیشنهاد ما این است که همان ابتدای امر خرید ژنراتور بنزنی را کنار بگذارید. ژنراتور بنزینی در کشور ایران شاید برای مصارف مسکونی تک واحدی قابل انتخاب باشد، اما در سایر موارد که شامل مصارف صنعتی و بزرگ می شود، کاربرد چندانی ندارد.

    فروش دیزل ژنراتور و گاز ژنراتور در ایران می‌تواند شرایط خاص و ویژه خود را داشته باشد. حتی انتخاب نوع ژنراتور از این دو گزینه به منطقه مورد بهره برداری هم بستگی دارد.

    می توان قاطعانه بیان داشت که گازوئیل در هر نقطه از ایران قابل دسترسی است. اما نمی توان با این صراحت درباره گاز نظر داد. برخی از مناطق ایران هنوز به گاز دسترسی ندارند.

    بنابراین خرید دیزل ژنراتور می تواند خیلی مقرون به صرف تر باشد و خیالتان از بابت تامین سوخت آن راحت باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *