درباره ی ما

نوآوران برق پارسیان

شرکت نوآوران برق پارسیان به شماره ثبت ۳۵۰۴۸ در مورخ ۱۳۸۷/۱۱/۱۷ در اداره ثبت شرکت های مشهد به ثبت رسید و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

شرکت نوآوران برق پارسیان متعهد است در همکاری نزدیک با کارفرمایان محترم، نسبت به ارائه بهترین طرح اقدام و ضمن تامین کالای اصیل در چهارچوب مشخصات فنی طرح، اجرای پروژه های محوله را با بهترین کیفیت ارائه نماید.

ما با استفاده از تجارب مدیران و پرسنل کلیدی و با جلب اعتماد مشتریان خود  توانسته ایم مسیر رشد را طی کنیم و در انجام و اتمام پروژه های خود پرتوان ظاهر شویم.

از ابتدای شروع فعالیت با اخذ رتبه ۵ نیرو از سازمان محترم مدیریت و برنامه ریزی کشور، و با حضور در پروژه های صنعتی، فعالیت های طراحی، تامین کالا و اجرای پروژه ها در داخل شرکت به صورت یکپارچه انجام می پذیرفت.

با رویکرد مدیریت و راهبری تخصصی امور، فعالیتها در سه حوزه مهندسی بازرگانی، مهندسی طراحی و مهندسی اجرایی تفکیک گردید که تمامی پروژه های شرکت در این سه قالب، تقسیم کار و پیگیری می شوند.

ما سه رویکرد اساسی را سرلوحه کار خود قرار داده  ایم:

مشتری مداری:

ما همواره تلاش می کنیم آنچه که از کیفیت  مورد انتظار مشتری است، برآورده سازیم.

بهینه کردن زمان:

ارائه زمانبند ی دقیق و همچنین کوتاه پروسه انجام کار تخصص ماست.

بهینه کردن هزینه ها:

مهمترین عامل در اجرای یک پروژه بحث هزینه هاست، که با کنترل و بهینه سازی آن سعی در ارائه خدمات با بهترین هزینه ممکن داریم.